پایان معاملات بورس کالا

۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
در معاملات امروز شنبه ۲۸ مهر، ۸۳ درصد از محصولات فولادی از تابلوی معاملات حذف شدند

امروز شنبه ۲۸ مهر قرار بود ۵ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۱۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۸۶۲ هزار و ۸۸۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۸۳ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳۸ هزار و ۹۵۰ تن شمش بلوم، ۱۴ هزار و ۹۲۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۸ هزار و ۳۸۵ ریال را روی تابلوی معاملات به ثبت رساند.

علاوه بر این، یک هزار و ۸۸۸ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که میزان عرضه آن ۹ هزار و ۴۸۴ تن با قیمت میانگین ۲۸۷ هزار و ۵۷۵ ریال بود.

در ادامه، ۵ هزار و ۱۴ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۴ هزار و ۶۴۶ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۶۸ هزار و ۷۷۶ ریال بود.

از طرفی، تیرآهن که ۳ هزار و ۳۴۲ تن از آن عرضه شده بود، ۳ هزار و ۵۵۴ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین آن ۳۱۳ هزار و ۸۱۲ ریال بود.

همچنین، ۲۶ هزار و ۷۳۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گرم خودرو خودرو ثبت شد که میزان عرضه آن ۳۰ هزار و ۳۰ تن با قیمت میانگین ۳۰۴ هزار و ۱۲۹ ریال بود.

علاوه بر این، ۶۰ هزار و ۶۰ تن ورق گرم نوردکاران به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۷۷ هزار و ۴۴۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۰۴ هزار و ۱۲۹ ریال بود.

از طرفی، گندله سنگ آهن که ۳۹۰ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۳۸۲ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۵۳ هزار و ۸۸۱ ریال بود.

همچنین ۷۵ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای کنسانتره سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن ۷۵ هزار تن بود و در نهایت با قیما ۳۷ هزار و ۸۷۵ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی ثبت شد که میزان عرضه آن ۲۰۱ هزار تن با قیمت میانگین ۱۱۹ هزار و ۶۶۹ ریال بود.

علاوه بر این، ۶۲ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی بریکت ثبت شد که میزان عرضه آن ۵۰ هزار تن با قیمت میانگین ۱۲۵ هزار و ۱۰۰ ریال بود.