مدار صعودی ذوب آهن اصفهان

۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

مدار صعودی ذوب آهن اصفهان

درآمد ذوب آهن اصفهان در دی ماه 1401 به این شکل بوده است که 50 در صد از بازار خارجی و 50 درصد از بازار داخلی کسب درآمد داشته اند.

این شرکت در گزارش فعالیت ماهانه دی ماه اعلام کرد: شرکت روند روبه رشد و ادامه داری داشته است و مدار صعودی داشته است. این شرکت فولادی با فروش محصولات خود درآمد 3 هزار و 661 میلیارد تومانی داشته است.

شرکت ذوب آهن اصفهان ازابتدا سال 1401 تا دی ماه توانسته است درآمد حاصل از فزوش محصولات خود را به 35 هزار و 350 میلیارد تومان برساند.

میزان درآمدی اعلامی  شرکت ذوب آهن اصفهان، مربوط به فروش محصولات تولیدی در بازار داخلی و صادراتی می باشد.

میزان سرمایه این شرکت در 10 ماه گذشته از سال برابر با 6 هزار و 150 میلیارد تومان می باشد.

افزایش درآمد ذوب آهن

درآمد شرکت ذوب آهن اصفهان در دی ماه سال 1401 در مقایسه با آذرماه 3 هزار و 407 میلیارد تومان بوده است که نزدیک به 250 میلیارد تومان افزایش درآمدی یعنی 7 درصد افزایش درآمدزایی داشته است.

درآمد حاصل از فروش محصولات در بازار داخل و خارج 24 درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است.

فروش ذوب آهن

براساس گزارش اعلام شده توسط این شرکت، بیشترین فروش در بازار داخلی برای تیرآهن بوده است که منجر به درآمد 898 میلیاردی تومانی شده و بیشترین فروش در بازار خارجی برای شمش کالایی بوده است که منجر به درآمد یک هزار و 540 میلیارد تومانی شده است.

لازم به  ذکر است فروش نرخ فروش تیرآهن در بازار داخل 17 میلیون تومان و در بازار خارج برابر با 20 میلیون تومان به ازای هر تن اعلام شده است که نرخ خارجی این محصول حدود یک میلیون و 500 هزارتومان افزایش داشته است.

محصولات دیگری از جمله شمش کالایی، میلگرد، ریل، شمش چدن، کلاف، توسط این شرکت به فروش رسیده است.